joi, 30 aprilie 2009

Românica noastra


Un blog ca toate blogurile din lumea asta ,aici scriu frustrarile mele ,reusitele si all kinds of suff ce nu pricep eu e urmatorul lucru,de ce unii au blog-uri si scriu despre cat de prost e sistemul juridiciar,medical sau mai stiu eu ce sistem din Romania(nu nu folossc deacritice nu mai ales azi...)???De ce?Ok bun vorbim dar hai sa facem ceva,eu dupa mine ,si parerea mea as face un prostest sau inca o revolutie (se pare ca este necesar).Oricum nimic nu se va schimba niciodata pt ca asa este Romania neschimbatoare si cu cu tot felul de oameni sus-pusi (de la presedinti la seful maturatorilor de strada ) cu trei milioane de fete.In "tribul nostru " functioneaza anumite "legi "pe care se bazeaza majoritatea oricat de corect vrea sa para (Legi precum : Legea junglei;Al mai shmeker reuseste,Nepotisme si tot felul de lucruri,pot continua cu lista pana maine si inca un pic).Ma intreb ce o sa fie in viitor...si daca in noiembrie anul acesta la alegeri vom face vreo schimbare...in plus ma intreb pe cine sa votez???Pe Jiji ?(stie careva daca candideaza?)Sau pe Basescu???Sau poate mai bine pe Vadim???Gata stiu pe Boc Poc desi nu cred ca el candideaza???Se zice ca politica e o din aia... :- "... Ce politica domle` in Romania ...Aia ce zic ei ca e politica e hotie si un rahat (turcesc) cu funda rosie... Ce am cu politica? In general nimic...nicodata nu am avut ...Insa mi-a cam ajuns sa ma duc undeva la un concurs si sa vina cateva copile care nici nu stiu unde s-au nascut (maternitate sau spital :)) ) si sa iesa premiante pentru ca tacsu` e preten sau bea bere vara pe terasa cu presedintele juriului,pt ca m-am saturat de atata birocartie si pe tot sistemul asta care se misca precum mortul si un pic mai repede.In fond si la urma urmei ce ramane...un om,doi,trei,patru care au bloguri si scriu acolo despre SISTEM(nu aia cu butoaiele)Singurul lucru care il mai pot schimba in viata asta e urmatorul...ori sa facem o revoluitie si sa ardem Romania pana la temelie pentru a o purifica de tot ,definitiv...ori....care ramane si cea mai eficienta e sa pleci...dar sa pleci frate unde vezi cu ochii intr`o tara peste mari si tari si sa ramai acolo indiferent ca esti in Chinezia chiar daca si aia e comunisat...Long live USA!!!UK!!! And ci`o mai fi pe acolo...acum va las am treaba ...fi-ti cuminti si "Sa traiti bine!!!" (nu m-am putut abtine...!!!!)( e un articol semianalfabet recunosc )

2 comentarii:

  1. sincer..daca ar iesi o revolutie din aia k in '89 [pe cand eram eu in proiectare :))]...ar iesi numai varsare de sange sau in cel mai bun caz : nimic =))...in tara asta nu e omogenitate,si degeab aincercam noi sa facem ceva.pt ca la noi lucrurile merg incet si...binisor (sa zicem)...la noi totul se bazeaza pe nepotism,pile,care mai de care e mare bashtan si asa mai dep..am patit o si eu..m am dus in a 10a sa ma inscriu in alt liceu si mi a luat locul un alt tip,desi avea medie mai mica dekt mine,insa ai lui erau mari bashtani si mama era asistenta medicala..in fine...asta e la noi..shpaga face revagii...si totusi ar trebui sa facem cv pt ca nefacand nimic aratam nepasare,,,totusi traim in romania si asta ne ocupa tot timpul..

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer..daca ar iesi o revolutie din aia k in '89 [pe cand eram eu in proiectare :))]...ar iesi numai varsare de sange sau in cel mai bun caz : nimic =))...in tara asta nu e omogenitate,si degeab aincercam noi sa facem ceva.pt ca la noi lucrurile merg incet si...binisor (sa zicem)...la noi totul se bazeaza pe nepotism,pile,care mai de care e mare bashtan si asa mai dep..am patit o si eu..m am dus in a 10a sa ma inscriu in alt liceu si mi a luat locul un alt tip,desi avea medie mai mica dekt mine,insa ai lui erau mari bashtani si mama era asistenta medicala..in fine...asta e la noi..shpaga face revagii...si totusi ar trebui sa facem cv pt ca nefacand nimic aratam nepasare,,,totusi traim in romania si asta ne ocupa tot timpul..

    RăspundețiȘtergere