vineri, 24 aprilie 2009

Sunete...:D

Dupa cum observam ...sau nu depinde de caz...muzica ocupa un loc foarte important in viata noastra ...fie ea rock,manea,reggae etc. ea este peste tot prezenta in fiecare eveniment din viata noastra ,a celor tineri mai ales...Muzica este pretutindeni si ne face viata mai mov,vergde albastra sau galbena....ok...fie pt D si roz...In masina , pe plaja(o da pe plaja ), in supermarket in parc.Muzica,muzica si iarasi muzica.Ok si acum partea cu "ce nu imi sau imi place mie":mie imi place muzica dar am grija sa nu derajez pe nimeni(mai putin pe vecina de la 2 care saraca nu prea are ce face ) sau mai stiu eu ce reactii pot sa apara (oamenii sunt imprevizibili) si nu imi place atunci cand vad cate un meltean la semafor si asculta nu stiu ce "rappar afumat" la maxim,sau cand vad fetele cochetele cu maneaua dupe ele si asa mai departe...ok in esenta nu ar fi nici o problema...insa cand apar comentarii gen ...ce muzica mai asc si tu ...deja nu se mai poate...si atac.
Muzica e minunata(nu toata dar e ) si devine un soi de dependenta de beat`uri , guitar strings , care trebuie sa il auzi in casti sau in difusoare fiecare cu ce poate.In final uite o monstra din ceea ce poate fi urmatoarea ta dependenta(am zis bine dependenta?) ,nu am sa zic "your next favorite song".Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu