duminică, 13 decembrie 2009

Fara titlu


Mama mea ar fi spus"Timpul tace si trece si timpul le rezolva pe toate."Timpul a trecut.Chiar...a trecut mult ,mult timp.Incercand sa aflu raspunsuri problema mea sau ci-o fi .Am ajuns la tot felul de concluzii in care poate ma invinovateam,poate am exagerat.
Sentimentu ala cand stii ca esti mintit si omul din fata ta te minte si ii spui sa spuna adevarul si nu-l spune pt ca spune ca nu minte si tu stii ca minte si totusi vrei sa auzi adevarul de la persoana respectiva si ea nu iti spune nimic?(si cat de mult urasc oamenii care ,efectiv nu stiu sa minta,saracii, chiar nu stiu sau nu-i duce capul).Poi sentimentul ala ajunge sa te bantuie , sa te terorizele .Nu chiar acelasi sentiment dar un sentiment care te duce cu gandul acolo, la monentul in care afli ca esti mintit si la momentul cand ii spui ca l-ai prins cu mata in sac si ca ar fi bine sa iti zica adevarul oricare ar fi el .Partea proasta e ca nu ti se spune nici macar atunci adevarul.Si ti se servesc, pe o tava din argint ,texte de genu"E o disperata de pe mess nebuna ce mai.Sau ubi crezi ca eu as da tot ce am cu tine pentru altu?"Ei cacat chiar asa se intampla pentru ca ce are cu tine e elgal cu 0(zero).Si esti luat de prost.Si stai ca prostu si accepti in continuare cacatul ala pentru ce???
Timpul trece,ii spui care e problema ,aceasta nu se rezolva .Plecati amandoi.Ea intr-o parte, el intr-o parte.Si nu te mai uiti in urma ta, in spretanta ca dupa mult,mult,mult,timp de negare si timp in care spui "am uitat" "nu-mi pasa" sau"gata a trecut".
Dar nu a trecut,inca te doare ,inca mai vrei sa stati de vorba(macar asa ca amici),inca mai vrei sa o vezi,sa il auzi si tot asa.Si singurul lucru care te opresete e ca atunci te-a mintit si ca nu merita ,pur si simplu nu merita.Deocamdata te resemnezi pe jumatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu