luni, 7 decembrie 2009

Vai de mine!Na` ,ca-am facut-o si pe asta!


Vai de mine ...ce-am facut ???ce-am facut???Aoleu ... asa ceva nu se poate!!!
Poi ce-am facut? Ce`am facut atat de grav???eh...ce sa fac am copiat la un examen...asta am facut...nimic neobisnuit pana acic...cu toti ati facut-o nu va mai ascundeti dupe deget ca de...stiti ca ati facut-o cel putin odata...:D aaa....da si cum ziceam ...super ok pana aici...rezultat perfect...insa e o mica problema...ce ma fac daca ma prinde "Rudolf"(aka profa)?...simplu...mint cu nesimtire ca eu nu am copiat ...ca nu aveam cum....!!!E scandalos sa faca asemenea auzatii!!!Si-i spun sa ma testeze... :D ...eu totusi sper sa nu isi dea seama ca am copiat...

P.S. RUSINE MAI!RUSINE !Ca ai copiat !Rusine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu