sâmbătă, 3 aprilie 2010

o pacaleala de neuitat


la fel cum fiecare zi are o insemnatate speciala,la fel cum in fiecare zi de vara rasare soarele,asa s'a facut ca in ziua pacalelilor(1 apr)sa am parte de ceva minunat.a rasarit speranta pe care o lasasem in uitare de ceva timp.si acum te intrebi cum pot niste ochi verzi,niste maini fine,niste buze moi sa schimbe total situatia.
emotii peste emotii,cuvinte ce nu pot fi spuse.....te ineci....
e de ajuns doar sa'i privesti chipul si sa'ti spui in gand...iar sunt fericit....o stare de bine din care nu vreau sa ies....acum am anotimpul meu,imi colorez ziua,aleg cand sa'mi fie frig,cand am nevoie de caldura pentru ca stiu ca e cineva langa mine si daca o zi din acest anotimp ar fi imperfecta....esti tu acolo cu micile gesturi care schimba intr'o clipa senzatia de neplacere.
atunci cand am fost neincrezator,tu mi'ai aratat ca trebuie sa am mai multa incredere,atunci cand am inteles gresit,tu mi'ai dovedit contrariul,atunci cand am crezut ca totul este pierdut tu m'ai facut sa castig speranta astfel incat sa continui.
esti un autor al unei schite minunate in care mi'ai acordat personajul principal si imi arati cat de simpla si usoara este calea spre anotimpul perfect.
ps;for a little stranger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu