vineri, 16 aprilie 2010

Ultimile dorinte....partea I -a


Stateam azi pe o banca in parc,in parcul aproape de langa spital,si ma gandeam ,si cum ma gandeam eu asa mi-am dat seama ca o sa mor,ca o sa mor intr-o zi cu soare si poate de ce nu ploaie.Si daca tot o sa mor m-am hotarat sa mor dupa ce imi indeplinesc urmatoarele dorinte:

  1. Sa citesc toate cartile...(din biblioteca mea).
  2. Sa ma bronzesz pe un bloc.
  3. Sa mi se faca o caricatura.
  4. Sa fac o caricatura.
  5. Sa particip la un casting.
  6. Sa merg la Polul Sud.
  7. Sa sar cu pasaruta.
  8. Sa merg cu avionul,autobuzul,metroul,tranvaiul,troleul.
  9. Sa invat sa dansez.
  10. Sa indeplinesc o dorinta a cuiva.
  11. Sa vad marea.
  12. Sa ating norii.
  13. Sa desenez un glob de Craciun.
  14. Sa scriu o carte.
  15. Sa ma bat cu cineva.
  16. Sa fac bungee-jumping.
  17. Sa invat germana.
  18. Sa invat portugheza.
  19. Sa invat franceza.
  20. Sa invat sa fac goblenuri.
  21. Sa tin un discurs in fata unei multimi.
  22. Sa particip la un concurs.
  23. Sa adopt un catel.
  24. Sa am o camera a mea.
  25. Sa imi cumpar masina mea. ( :X )
  26. Sa-mi vopsesc parul.(o culoare neon gen)
  27. Sa imi fac un album foto.
  28. Sa mananc un scorpion.
  29. Sa plantez un copac.
  30. Sa vad un film la cinema.
  31. Sa scriu "te iubesc " pe un bloc.
  32. Sa am o pereche de ochelari originali din soare...
  33. Sa port intr-o zi o fusta.
  34. Sa merg la un concert.
  35. Sa port o brosa.
  36. Sa mananc peste.
  37. Sa fac un grafitti.(nu stiu daca am scris corect)
  38. Sa imi vizitez prietenii de departe.
  39. Sa merg la munte.
  40. Sa imi fac un tatuaj.
  41. Sa schimb un bec.
  42. Sa conduc masina pe partea stanga.
  43. Sa port palarie.
  44. Sa port pantaloni scurti.
  45. Sa tac o zi.
  46. Sa tip in public.
  47. Sa imi cumpar o valiza mare.
  48. Sa ma costumez intr-o ceapa.
  49. Sa beau ceai dintr`o ceasca.
  50. Sa nu mai port tenisi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu