marți, 11 mai 2010

tot ce am eu,am cu tine

recunosc in mine o renastere blanda,asezata corect intr'un colt mult mai marginas decat alte colturi,dar mult mai luminat si animat de evenimente ce starnesc zambete si chiar bucurii.
privind putin inapoi in frumoasa relatie la micutul trecut realizez ca tot ce creez,tot ce'mi sta in gand,tot ce am eu am alaturi de tine.o mica faptura rupta parca din 'povestile' cu zane,cu micuta ei bagheta magica ce imprastie admiratie si miraj in jurul sau.
fiecare gand,fiecare miscare,fiecare decizie luata si dusa la indeplinire trece prin inimile amandurora.au trecut vremurile cand mirat si dezolat stateai intins in pat asteptand idei si rezolvari la problemele ce se intrezareau,iar care acum nu numai ca le poti discuta in doi,ci' le si poti imparti astfel incat sa nu te mai trezesti dezolat si mirat de faptul ca trebuie sa le rezolvi singur.
asa cum si promisiunile si micile jocuri trebuiesc duse la indeplinire,asa trebuie,usor sa devenim peste noapte sau in timpul cel mai scurt arhitectii unei imense cladiri partajata atent in mii de camere' reprezentand sufletul impartit in miile de amintiri atent depozitate si ferite de orice pericol.
la fel de bine stim ca totul se imparte in mod egal si ca absolut tot ce am cu tine,am din cauza ta.
acest merit pe care nimeni nu'l stie si nimanui nu i se atribuie,decat unicei fapturi ce si'a gasit curajul de a avea,a imparti si a darui tot ce are mai bun intr'un timp atat de scurt.
printre imensitatea de lucruri existente pe pamant se numara si mica noastra avere...:iubirea....si evident toata iubirea ce o am,o am cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu