miercuri, 24 iunie 2009

Despre "color blindness"...

Azi am mi-am dat seama de un lucru.O chestie.Si inca ce chestie!Extraordinar chiar!SHOK!!!
Am descoperit ca sufar de "daltonism" (Boala aia care te face sa nu mai distingi culorile (verde-rosu)) doar ca e o mic anomalie in treaba asta.Eu sufar in mod metaforic de aceasta boala,si anume nu prea vad lumea asta in culori,mai ales rozul.Spuneti-mi si mie va rog unde a disparut,plecat ,fugit rozul din viata mea!Si daca il gasiti pe drumuri trimiteti-il acasa va rog !multumesc anticipat! De mic copil caut culoarea asta si nu o gasesc decat asa in pete de culoare si ori cat as incerca nu raman.In timp scurt se decoloreaza de la soare,devine palida si piere sub soare sau chiar si sub clar de luna.
Diferiti... noi... astia

Pauza de cafea revin imediat!
Ascutlta



Ce ziceam.aaa da..."daltonismul"...ploua...si bate vantul.Prea tristi si un pic prea tineri pentru filozofii de genu asta... am uitat ce mai aveam de spus...o sa imi amintesc insa mai tarziu cred...Aaaa si The Beatles se inselau...se insealau amrnic cu aia "pesa " aceea ...All you nedd is love because all you need is not just love.Atat gata.Punct.!?()_*%#WQ!@#$#$#^#&(*&^%$#@@#!$^%^*)(*&)_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu