sâmbătă, 20 iunie 2009

Now...anyting makes sense...


Deplasata sau nu intrebarea aceea cu privire la identitatea mea v-a ramane un mister (UUUUUUUUUUUuuuuuuu)(identitate ,gen stuff de astea)... :)) ca si restu...sometimes ciully draga am un feeling cca doar tu vizitezi blogu` asta si sunt cam multe articole dedicate tie... so mai vedem noi ce facem cu asta...nu cel mai probabil nu ne cunoastem...tu esti in buc eu far far far away... :P se ya ciully draga...:P ...
P.S.dar care e problema cu cola? :-W?

Un comentariu:

  1. dak vizitez sau nu numai eu blogu' conteaza mai mult sau mai putin:-?
    oriqm..nu conta ce esti;))...ma interesa blogul si foarte putin persoana care detine blogul:)..nu intru pe bloguri (de fapt il vizitez doar pe al tau si ink 1 sau 2,dar conteaza mai mult sau mai putin) k sa mi fac legaturi q alte persoane,ci ca sa mi creez si eu o impresie in legatura q lumea care ne inconjoara si din punctul de vedere al altor persoane,,,so..ur choice..it doesen;t matter
    problema q cola...dak erai baiat nu consumai cola:))...:D...poate suna weird dar asa e pe la noi pe aici:-?...nuj altundeva:)..n am nimic impotriva :P..multe articole dedicate mie?cred k asta e al 3lea:D..no offense:)...
    hugz>:D<

    RăspundețiȘtergere